خبرگزاری کار ایران

اجرای «ارکستر باس» در شب موسیقی ارسباران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۲۲۴

ارکستر باس به سرپرستی وحید وفایی در هجدهمین شب موسیقی ارسباران روی صحنه می‌رود

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، ارکستر باس به سرپرستی وحید وفایی پنجشنبه ۲۴ اسفندماه ساعت ۱۸ در هجدهمین شب موسیقی ارسباران روی صحنه می‌رود. 

این ارکستر ۲۲ نفره به اجرای آثاری از باخ، گرینز لیوز، فرانسیسکو تارگا، وحید وفایی و همچنین قطعات فولکلور ایرانی، آذری و ارمنی خواهد پرداخت. 

وحید وفایی نوازنده و مدرس ویولنسل و کنترباس و مدرس دانشگاه، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد و دکتری نوازندگی از ارمنستان و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته رهبری ارکستر است. او موسیقی را نزد استادانی همچون الکساندر خاینراوا، روبن آفاطوریان، یوری دافسیان، محمدتقی ضرابی، فریدون ناصری و علیرضا خورشیدفر فرا گرفته و سابقه نوازندگی تحت رهبری استادانی چون نورای داوتسیان، جف برادیچ، شهرداد روحانی، لوریس چکناواریان و مجید انتظامی در کارنامه هنری‌اش به چشم می‌خورد. 

حضور در این برنامه برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز