خبرگزاری کار ایران

داوران چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۶۰۹

مجتبی امینی در یک نشست رسانه‌ای در خانه جشنواره داوران چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی امینی در ابتدای این نشست اظهار کرد: با توجه به فیلم‌هایی که در این دوره حضور داشته کار هیئت داوران سخت است و امیدواریم جایزه‌ها عادلانه اهدا شوند. قطار چهل و دومین جشنواره به ایستگاه پایانی رسیده و اختتامیه باشکوهی خواهیم داشت.

وی افزود: در ابتدا داوران بخش بین‌الملل را معرفی خواهم‌ کرد. دوستان ما در بخش بین‌الملل تا فردا شب جمع‌بندی اولیه را انجام می‌دهند و در اختتامیه مهمانانی از همه قاره‌ها خواهیم داشت. 

امینی داوران بخش بین الملل را معرفی کرد و گفت: در مسابقه بخش سینما سعادت وو لانگ، خوزه ماریا لارا، سرگی دورستووی، کارن آویتیسیان، آندره مورگان، در کنار احمدرضا معتمدی و هاتف علیمردانی در این بخش حضور دارند.

در بخش مسابقه آسیا جلوه گاه شرق سلمی مصری، احمد مجتبی زمال، کاتسومی یاناگی جیما، رئیس چلیک، عزیز ژامباکیوو، ابوالقاسم طالبی و مجید شاه حسینی حضور دارند.

عبدالستار یارار، علی حنون و بهمن حبشی در بخش بین‌المذاهب به عنوان داور حضور دارند.

در بخش مقاومت شادی زیدان، ولید الدرویش و مجید اسماعیلی اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند.

مجتبی امینی مطرح کرد: محمد هادی کریمی، پوران درخشنده، محمدحسین لطیفی، عبدالحمید قدیریان، شهاب اسفندیاری، مهدی فخیم زاده و بهرام عظیمی هیات داوران بخش ملی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را تشکیل می‌دهند.

مسعود نجفی نیز در پایان اظهار کرد: روز بیست‌ویکم از ده صبح تا پایان شب همزمان در هشت سالن سی و سه فیلم جشنواره اکران خواهد شد. 

وی افزود: قرار بود اعلام نامزدها فردا باشد که بیست‌ویکم خواهد بود و اعلام نامزدها هم در همین برج میلاد توسط دبیر جشنواره انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز