خبرگزاری کار ایران

«مسافر» کیارستمی در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۸۵۷

مروری بر آثار عباس کیارستمی از این هفته یکشنبه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۵ با نمایش فیلم «مسافر» آغاز می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ فیلم «مسافر» با همکاری بنیاد کیارستمی یکشنبه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۵ در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید. مسافر محصول سال ۱۳۵۳ و مدت‌زمان فیلم ۸۳ دقیقه است.

داستان فیلم و فیلمنامه آن بر اساس نوشته‌ای حسن رفیعی است و درباره قاسم جولایی (حسن دارابی)، دانش‌آموزی حدوداً ده‌ساله، شیفته فوتبال و اهل ملایر است. او به‌رغم اعتراض‌های مادرش پیوسته به بازی فوتبال در کوچه می‌پردازد، دیر به کلاس درس می‌رسد، مدام درباره فوتبال صحبت می‌کند و به‌قدری شیفته این بازی است که تصمیم می‌گیرد به تهران رفته و بازی تیم محبوبش (پرسپولیس) را در ورزشگاه تماشا کند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند روز یکشنبه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۵ به خیابان کارگر شمالی، جنب پارک لاله، موزه هنرهای معاصر تهران، سالن سینماتک مراجعه کنند.

مخاطبان جهت دریافت اطلاعات کامل می‌توانند به صفحه مجازی سینماتک به نشانی tehran.cinematheque@مراجعه کنند. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز