خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پی جنایت تروریستی کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۴۱۱

در پی جنایت تروریستی زائران و مردم بیگناه در مسیر گلزار شهدای کرمان، بنیاد سینمایی فارابی با صدور پیامی ضمن اعلام همدردی با ملت ایران، خواستار مجازات و انتقام سخت عوامل و آمران این جنایت کور و ننگین شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، متن پیام به این شرح است:

ما ملت امام‌ حسینیم. معنای عمیق این دیدگاه ایمانی و آرمانی اینبار در جوار گلزار شهدای کرمان متجلی شد، آن هنگام که دستان ناپاک و خبیث، تاب تجدید بیعت خیل عاشقان انقلاب اسلامی را با سردار قهرمان شهید خود نداشتند و فرزندان مظلوم ایران را به خاک و خون کشیدند. لکه ننگ این جنایت تروریستی تا ابد بر دامن طراحان و مجریان خواهد ماند و دل‌های همه وجدان‌های آگاه بیدارتر خواهد شد.

بنیاد سینمایی فارابی همدل و همزبان با هنرمندان و سینماگران ایران با تسلیت آن فاجعه دلخراش و غمبار به رهبری معظم، مردم شریف ایران و خانواده‌های داغدار مردم کرمان، امید دارد با شناسایی سریع‌تر قاتلان اصلی، دست پلید طراحان صهیونیستی و سفاک آن، پشت صحنه این جنایت برای مردم حقیقت‌طلب در سراسر دنیا روشن شود و مزدوران و عاملان اجرایی این جنایت نیز دستگیر و مجازات و گرفتار عقوبت سخت الهی شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز