خبرگزاری کار ایران

دانشنامه شش جلدی «هنر عاشیقلار» رونمایی می‌شود/ تقدیراز عاشیق‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۸۹۹

آیین رونمایی از «دانشنامه هنر عاشیقلار» به کوشش علی پولاد با اجرای عاشیق‌های نواحی ایران پنجشنبه ۷ دی در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مراسم رونمایی از «دانشنامه هنر عاشیقلار » که به کوشش علی پولاد، نویسنده و پژوهشگر فرهنگ و هنر نگاشته شده ، روز پنجشنبه ۷ دی‌ماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی) و جمعی از هنرمندان و اهالی موسیقی از ساعت ۱۷ در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود. 

علی پولاد متولد ۱۳۲۳ کارشناس ارشد رشته مهندسی کشاورزی از ترکیه است و انتشار رباعیات خیام به زبان‌های فارسی، انگلیسی، روسی و ترکی و کتب متعدد دیگر را در کارنامه کاری خود دارد، انتشار برگزیده‌ای از سخنان امام علی (ع) باعث شد تا دانشگاه آذربایجان به او دکترای افتخاری اهدا کند. 

در مراسم رونمایی از دانشنامه هنر عاشیقلار که علی شکیبا مدیریت اجرایی آن را برعهده دارد، از تعدادی از عاشیق‌های پیشکسوت ایرانی نیز تقدیر خواهد شد. 

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. همچنین به افراد حاضر در برنامه ۶۰۰ نسخه دانشنامه شش جلدی هنر عاشیقلار؛ اثری با در برگیری تاریخ، ادبیات و موسیقی هنر عاشیقی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز