خبرگزاری کار ایران

«خواب مایع» با ویدئوهای متکی بر «فرم»

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۹۵۲

نمایشگاه «خواب مایع» با ویدیوهایی از نیکو حاجی‌محمدی و آرمین آقانژاد به تاریخ جمعه ۱۰ آذر در استخر واقع در ایوان ربط برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه «خواب مایع» با ویدیوهایی از نیکو حاجی‌محمدی و آرمین آقانژاد در روز جمعه ۱۰ آذر ماه برگزار می‌شود. 

«خواب مایع» در دو بخش و در دو مکان متفاوت به صورت متوالی نمایش داده می‌شود و اکنون بخش دوم آن در گالری استخر برگزار خواهد شد. بخش نخست در گالری «او» برگزار شده است. 

این مجموعه حاصل ویدئوهای دو هنرمند است که به شیوه مفهومی و متکی بر فرم ساخته شده است. 

در توضیح این مجموعه نوشته شده:

«اجزای وابسته به کل در مسیر رسیدن به خود وامانده و خسته در جا میزنند. تمامیِ این قطعات ناکام و در انتظار وقوع‌اند. قطعاتی که ناخواسته در خواب‌های ما جا مانده‌اند و نه میشود از آن خارج شد و نه مجالِ حضور می‌دهند. نوعی اسارت غیرحقیقی که ما را به چنگ آورده! 

اکنون این انتظار برای به وقوع پیوستن آنچه در رویای ما جا مانده بخشی از خاطرۀ محو شما خواهد بود. همگی بخشی از این خواب هستید، خوابی ناکام و در انتظار وقوع». 

علاقمندان به بازدید از آثار مجموعه‌ی «خواب مایع» می‌توانند از جمعه ۱۰ آذر تا یکشنبه ۱۵ آذر هر روز از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در گالری استخر به نشانی: شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه رضایی، ایوان ربط، پلاک حضور ۶، حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز