خبرگزاری کار ایران

معاون هنری از نمایشگاه آثار تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت دیدن کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۹۰۰

محمود سالاری از دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت با حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند پیشکسوت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، محمود سالاری – معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی – در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت که با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام شد، گفت: در حقیقت چند قرن تجربه در این نمایشگاه به منصه ظهور رسیده و آثار قابل عنایتی در آن دیده می‌شود. 

او ادامه داد: امیدوارم که برپایی نمایشگاه‌هایی از این دست تکرار شود؛ چرا که آثار بسیار قابل اعتنا، فاخر و در عین حال عبرت‌آموز به نمایش درآمده است. 

معاون هنری وزیر افزود: هنرمندان پیشکسوت با سنین بالا همچنان به خلق اثر هنری فکر می‌کنند و آثار همچنان توان رقابت با آثار زنده کشور و همچنین آثار تازه تولید شده را دارند که بسیار ارزشمند است. 

او در پایان گفت: امیدوارم دانشجویان هنر، هنرمندان و علاقمندان به آثار هنری ما از این نمایشگاه بازدید کنند و از آن لذت ببرند. 

دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت با حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند پیشکسوت از تاریخ ۲۵ آبان لغایت ۱۰ آذر از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت و با همکاری فرهنگسرای نیاوران درل حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز