خبرگزاری کار ایران

در جلسه بیست و سوم هیات رسیدگی به به امور مؤسسات قرآن و عترت؛

۹ مؤسسه قرآن و عترت، مجوز فعالیت گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۶۸۹

بیست و سومین نشست هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت با حضور اعضای این هیات در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

به گزارش ایلنا، بیست و سومین نشست هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت با حضور اعضای این هیات و حجت‌الاسلام تقی‌زاده، رئیس جدید سازمان دارالقرآن الکریم در این سازمان برگزار شد.

 

در این نشست، پرونده درخواست تأسیس مؤسسات قرآن و عترت مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت با تأسیس مؤسسات زیر موافقت به عمل آمد:

۱- موسسه "نجم القرآن" از استان مازندران با مدیرعاملی خانم نجمه رستمی، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.

۲- موسسه "سفیران ملکوت" از استان آذربایجان غربی با مدیرعاملی خانم زهرا موسوی آذر، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.

۳- موسسه "عاشقان اهل بیت (ع)" از استان اردبیل با مدیرعاملی آقای سید ابوالفضل رحمان‌پناه، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.

۴- موسسه "شهید ابوالفضل هاشمی" از استان چهارمحال و بختیاری با مدیرعاملی آقای سید حجت‌الله محمدی شیخ شبانی، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.

۵- موسسه با نام پیشنهادی "فردوس سبحان" از استان اردبیل با مدیرعاملی آقای حمید پارسایی اوچپلاغ، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.

۶- موسسه "روضه القرآن یاسین" از استان آذربایجان غربی با مدیرعاملی آقای حسن محمدزاده، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.

۷- موسسه "یاس‌های فدک" از استان مازندران با مدیرعاملی آقای محسن پروین، از نوع عمومی و گستره فعالیت استانی.

۸- موسسه "اهل البیت علیهم السلام، الرابطة العالمیة لاحیاء الشعائر الاسلامیة" از استان قم با مدیرعاملی آقای  سیدرضا موسوی واعظ، از نوع تخصصی و گستره فعالیت کشوری.

۹- موسسه "دارالقرآن حضرت علی اصغر (ع)" از استان تهران با مدیرعاملی آقای سید هاشم خادم الشریعه، از نوع عمومی و گستره فعالیت شهرستانی.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز