خبرگزاری کار ایران

کارگردان «پر پرواز» به کرونا مبتلا شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۴۶۱

خسرو معصومی کارگردان سینمای ایران به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خسرو معصومی کارگردان فیلم‌هایی چون «کار کثیف» و «خرس» به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان نیکان تهران بستری شد. 

جابر قاسمعلی نویسنده و فیلمنامه‌نویس در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: خسرو معصومی روز دوشنبه ۱۴ تیرماه با من تماس گرفت و گفت که اکسیژن خونش پایین آمده و من گفتم که اگر زیر ۹۰ باشد، مشکل دارد. بعد از ساعتی با او تماس گرفتم که جواب نداد و احتمال دادم که کرونا گرفته باشد. 

وی ادامه داد: روز گذشته با او تماس داشتم که گفت حدود ۴۰ درصد ریه‌اش درگیر شده و در بیمارستان نیکان بستری شده است. خدا را شکر می‌توانست صحبت کند و از حال عمومی نسبتا خوبی برخوردار بود. 

قاسمعلی تاکید کرد: از همه علاقمندان به سینما درخواست دارم که برای این کارگردان خوب کشور دعا کنند. امیدورام خسرو معصومی هرچه زودتر با شکست کرونا به آغوش خانواده و سینمای ایران بازگردد. 

خسرو معصومی متولد ۱۳۳۴ شهرستان بهشهر، دانش‌آموخته سینما و تلویزیون از دانشکده هنرهای دراماتیک است. وی از سال ۱۳۵۵ فعالیت خود را در سینمای آزاد بندرعباس آغاز کرد و از اوایل دهه ۱۳۶۰ با کارگردانی فیلم‌های کوتاه و بلند ادامه فعالیت داد. سپس اولین فیلم سینمایی خود را در سال ۱۳۶۵ با نام «ملاقات» ساخت. 

فیلم‌های «پر پرواز» با بازی شادمهر عقیلی، «کار کثیف»، «تابو»، «خرس»، «غبار زمان»، «باد در علفزار می‌پیچد»، «بیرون از بهشتجایی در دوردست»، «رسم عاشق‌کشی»، ، «دلباخته»، «سفر شبانه»، «آقای بخشدار»، «دوران سربی»، «ملاقات» از جمله فیلم‌های مطرح این کارگردان هستند. 

خبرگزاری ایلنا برای این کارگردان و دیگر اهالی هنر آرزوی سلامتی دارد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز