خبرگزاری کار ایران

چهره ماندگار علمی و دانشمند جهان اسلام:

نباید احساسات و سلیقه‌های شخصی را در پرورش دانشجویان دخالت دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۴۸۳

وزارت علوم یک خانواده است که اگر دارای نابسامانی باشد، این نابسامانی به همه خانواده از استاد تا دانشجو منتقل می‌شود.

چهره ماندگار علمی و دانشمند جهان اسلام گفت: نباید احساسات و سلیقه‌های شخصی را در پرورش دانشجویان دخالت دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، دکتر منصور طاهری که ظهر امروز، دوشنبه، در خصوص لزوم ایجاد ثبات در وزارت علوم سخن می‌گفت، افزود: اولین هدف دانشگاه آموختن است.

وی ادامه داد: دانشجویان آینده مملکت هستند و ما باید با الگو‌های مناسبی که ارایه می‌دهیم فضای مناسبی را برای پرورش آن‌ها مهیا کنیم.

وی با بیان این مطلب که نباید گذشته‌ها دائم بهانه کنیم و به این بهانه بر همه فشار بیاوریم، افزود: وزارت علوم یک خانواده است که اگر دارای نابسامانی باشد. این نابسامانی به همه خانواده از استاد تا دانشجو منتقل می‌شود.

طاهری نتیجه وجود نابسامانی را فاصله گرفتن از اهداف اصلی وزارت دانست و افزود: باید وزارت علوم هر چه سریع‌تر سر و سامان بگیرد تا بتواند وظایف جاری را بخوبی دنبال کند.

این چهره ماندگار علمی بابیان این مطلب که وزاری پیشنهادی رییس جمهور برای وزارت علوم را غالبا می‌شناسد، افزود: برخی از این افراد دانشجویان ما بوده‌اند و خدمات زیادی در سالهای گذشته وزارت علوم و در جنگ و سازندگی کشور داشته‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مجلس با دخالت ندادن مسائل خصوصی و شخصی در تصمیمات ملی زمینه سروسامان گرفتن هرچه سریع‌تر وزارت علوم را فراهم کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز