خبرگزاری کار ایران

فرماندار لامرد اعلام کرد؛

4 هزار رای اولی در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۴۸۲

فرماندار حوزه انتخابیه لامرد و مُهر گفت: چهار هزار رای اولی واجد شرایط شرکت در انتخابات امسال در شهرستان های لامرد و مُهر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، احمد خضری در گفت و گو ویژه برنامه پیجور رادیو فارس گفت: انتخابات مظهر قدرت ملی است و تمام ظرفیت ها در دو شهرستان‌های لامرد و مُهر برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم، رقابتی و با مشارکت حداکثری در این شهرستان به میدان آمده است.

وی با بیان اینکه 136 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر پیش بینی شده است، افزود: از این تعداد 84 شعبه اخذ رأی در شهرستان لامرد است که از این تعداد 39 شعبه اخذ رای شهری و 45 شعبه اخذ رأی روستایی است.

 خضری اضافه کرد: 31 شعبه اخذ رأی شهری ثابت و 8 شعبه اخذ رای شهری سیار و در حوزه روستایی نیز 13 شعبه اخذ رای ثابت و 28 شعبه اخذ رای روستایی سیار می باشد.

فرماندار لامرد تصریح کرد: براساس آخرین آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، 4 هزار نفر در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر رای اولی هستند که از این تعداد 2 هزار و 100 نفر در شهرستان لامرد می باشند. 

وی خاطرنشان کرد: 68 درصد از جمعیت شهرستان لامرد که شامل 73 هزار نفر می باشد واجد شرایط رای دادن در این دوره انتخابات هستند و تمام تلاش ما برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت بالا است.

خضری ادامه داد: در دوره قبلی انتخابات نیز تمام شعبه های اخذ رأی آنلاین بودند و زیر ساخت های لازم فراهم بود.

 فرماندار لامرد افزود: دراین دوره انتخابات از ابتدای اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور تاکنون در زمینه های مختلف آموزش های لازم به عوامل اجرایی انتخابات انجام و به روز هستیم.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز