خبرگزاری کار ایران

با انتقاد به نابسامانی راه‌های مواصلاتی؛

فریاد دارابی ها ۱۹۶۰ متر ارتفاع گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۰۳۱

جمعی از کوهنوردان داراب و کشور با فتح قله هزار و ۹۶۰ متری بیرمی استان بوشهر مراتب اعتراض خود از وضعیت نابسامان راه‌های مواصلاتی داراب را فریاد زدند.

به گزارش ایلنا، سال هاست که جاده‌ها مقصرند و شاهد پرپر شدن جان عزیز مردم کشور درجاده های داراب فارس هستند، اینها را یکی  از فعالین اجتماعی و سیاسی داراب می گوید که معتقد است متولیان راه ها نظاره گر رنج هایشان هستند. 

رسول امیری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: امروز خبر رسیده که جمعی از کوهنوردان استان های خوزستان، بوشهر و شهرستان داراب از  استان فارس با رسیدن به بلندای قله یک هزارو  ۹۶۰ متری بیرمی استان بوشهر بنر تسلیت به خانواده های جانباختگان سوانح جاده ای داراب را  به اهتزار در آورده اند.

وی افزود: خبری که به جای خرسندی غمی جانکاه را به دل می نشاند چرا که از بس رسانه ها  خبرهای حوادث جاده ای داراب را منتشر کردند خسته شدند و کاری از دستشان نمی آید.

امیری با بیان اینکه این بار ناله وشکوه کوهنوردان دارابی به ارتفاع ۱۹۶۰ متری  قله بیرمی استان  بوشهررسیده است ، یادآور شد: جماعت ورزشکار، هنرمند، خبرنگار وطیف های مختلف به هرطریقی داد از خرابی جاده ها می زنند اما همچنان سفیر مرگ  در جاده های غیر ایمن جیغ وداد مردم داغدار را به هوا می فرستد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز