خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه سپاه بقیه الله شیراز خبرداد؛

1274عنوان برنامه در هفته بسیج در این ناحیه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۷۸۴

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج) شیراز از برگزاری یکهزار و ۲۷۴ عنوان برنامه در پایگاه ها ، حوزه های مقاومت و ناحیه سپاه ناحیه بقیه الله(عج) همزمان با هفته بسیج در شیراز خبرداد.

به گزارش ایلنا، احمد جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با  تشریح برنامه های هفته بسیج ، افزود: در هفته بسیج امسال یکهزار و 177 برنامه پایگاهی، ۸۷ برنامه شاخص حوزه ای و ۱۰ برنامه شاخص ناحیه ای را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از ۲۷ آبان برنامه های هفته بسیج با جشن های میلاد حضرت زینب(س) و سرکشی از خانواده های معظم شهدا در شهر شیراز آغاز شده است.

جعفری با اشاره به برگزاری ۱۰۰ برنامه شاخص در هفته بسیج، تاکید کرد: در روز نخست هفته بسیج، محفل انس با قرآن با حضور حمید شاکر نژاد در کنار اختتامیه مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج ساعت ۱۴:۳۰ در سالن شورای شهر برگزار خواهد شد. وی با اشاره به اینکه روز جمعه ۳ آذر در حرم شاهچراغ(ع) همایش میقات و اقتدار بسیج برگزار می شود، ادامه داد: پنجشنبه ۲ آذر نشست الگوی سوم زن را در مجموعه تالار حافظ خواهیم داشت و همان روز گلباران قبور شهدا با محوریت ناحیه با حضور عموم مردم و بسیجیان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج) شیراز  از برگزاری جشنواره مالک اشتر خبر داد و گفت: آیین تجلیل از برترین بسیجیان ناحیه مقاومت بقیه الله(عج)  در جشنواره ملک اشتر با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس ۳۰ آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول افتتاح ۲۰ منزل مرمت شده محرومین توسط بسیجیان، اجرای اردوی جهادی پزشکی به صورت گسترده در مناطق نیازمند، رزمایش جهاد تبیین برای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، برپایی نشست بصیرت افزایی و روشنگری در مساجد، آبروی محله و یادواره شهدا، مسابقات کتاب خوانی مجازی و حضوری و مسابقات جشنواره ورزشی بسیج از دیگر برنامه هایی است که با محوریت پایگاه های ناحیه بقیه الله(عج) در شیراز برگزار خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه ۳۳۵ زندانی جرائم غیرعمد با همت بسیجیان و خیران این ناحیه به آغوش خانواده برگشتند، اظهار کرد: در هفته بسیج پیش بینی می‌کنیم با همت بسیجیان و خیران ۳۰ زندانی جرائم غیر عمد دیگر آزاد شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز