خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه اعلام کرد:

افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندرلنگه تا سه میلیون تن

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۳۸۸

حجم عملیات لایروبی این بندر ۳۲۰ هزار متر مکعب می باشد که با انجام آن عمق آبخور حوضچه جدید اضافه شده به پنج و نیم متر افزایش یافته و ایمنی و قابلیت چرخش کشتی ها در حوضچه ارتقاء می یابد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه گفت: تا ۱۸ ماه آینده با اتمام عملیات لایروبی حوضچه این بندر، ظرفیت تخلیه و بارگیری آن از یک و نیم میلیون تن در سال به چهار و نیم میلیون تن افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل مکی زادهˈ عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات لایروبی حوضچه این بندر از ابتدای این ماه با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال آغاز شده که براساس برنامه ریزی های انجام شده طی مدت ۱۸ ماه به پایان خواهد رسید.

مکی زاده تصریح کرد: حجم عملیات لایروبی این بندر ۳۲۰ هزار متر مکعب می باشد که با انجام آن عمق آبخور حوضچه جدید اضافه شده به پنج و نیم متر افزایش یافته و ایمنی و قابلیت چرخش کشتی ها در حوضچه ارتقاء می یابد.

وی خاطرنشان شد: فراهم شدن امکان تردد کشتی هایی با ظرفیت پنج هزار تن و با طول ۷۰ متر از دیگر مزایای لایروبی حوضچه این بندر مهم تجاری در غرب هرمزگان است.

بندرلنگه به بندرترانزیت خودرو در کشور تبدیل شده و در ۲۴۰کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز