خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صنعت و معدن استان البرز در گفتگو با ایلنا:

مرغ و تخم‌مرغ سبد کالایی از داخل استان تامین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۳۰

علاوه بر فروشگاه‌های فرهنگیان برخی از تعاونی‌های مصرف که مایل باشند در توزیع سبد کالایی مشارکت کنند می‌توانند با ارائه درخواست خود به سازمان صنعت و معدن، سبد‌های کالایی را دریافت و توزیع کنند.

ایلنا: مدیر کل صنعت و معدن استان البرز گفت: مرغ و تخم مرغ سبد کالایی از داخل استان تامین می‌شود.

ایرج موفق در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرج، در پاسخ به این سوال که از با وجود تاکید استاندار البرز مبنی بر پر کردن سبد کالایی از درون استان، آیا این امر تا کنون محقق شده است یا خیر افزود: قرار بر این بود که کلیه اقلام سبد کالایی از مرکز تامین شود که با نامه‌نگاری‌هایی که توسط سازمان صنعت و معدن استان البرز انجام شد توانستیم مجوز تامین برخی اقلام سبد کالایی را در داخل استان اخذ کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته مرغ و تخم مرغ سبد کالایی از داخل استان تامین می‌شود.

مدیر کل صنعت و معدن استان البرز در پایان با اعلام این خبر که به دنبال آن هستیم تا سبد کالایی در اکثر فروشگاه‌ها برای عموم مردم عرضه شود گفت: علاوه بر فروشگاه‌های فرهنگیان برخی از تعاونی‌های مصرف که مایل باشند در توزیع سبد کالایی مشارکت کنند می‌توانند با ارائه درخواست خود به سازمان صنعت و معدن، سبد‌های کالایی را دریافت و توزیع کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز