خبرگزاری کار ایران

مختاباد:

با سوال کردن در مورد هزینه پروژه‌ها به سیاسی‌کاری متهم می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۳۷

وقتی در مورد هزینه پروژه‌ها سوال می‌پرسیم و یا می‌گوییم این پول چه شد یا چرا اینجاست، ما را به سیاسی کاری متهم می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم به رسمیت شناختن نظارت شوراها گفت: شمشیر سیاسی‌کاری را بر سر شوراها نگذارید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالحسین مختاباد امروز(سه شنبه) در یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با تسلیت درگذشت دو هنرمند در هفته اخیر گفت: وقتی نمایندگان مردم در مجلس و شورا سوالی از مسئولان می‌پرسند، دو حالت دارد یا جواب می‌گیرند یا نمی‌گیرند. اما اینکه یک دفعه در مطبوعات در پاسخ به سوالات ما می‌نویسند، عقده‌ای است و ما شکایت می کنیم، درست نیست.

وی افزود: وقتی در مورد هزینه پروژه‌ها سوال می‌پرسیم و یا می‌گوییم این پول چه شد یا چرا اینجاست، ما را به سیاسی کاری متهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه از دلواپسان می‌خواهیم، گروهی تشکیل دهند و بگویند که ما چه سوالی بپرسیم، افزود: سوال‌های آسان را به دوستان خود و سوال‌های سخت را به ما ندهند، که بعد برای اینکه جلوی ما را بگیرند، مجبور شوند؛ اقدام گاز انبری کنند.

وی با تاکید بر اینکه فضای نظارت شوراها باید به رسمیت شناخته شود، اظهار کرد: شمشیر را به اسم سیاسی کاری را بر سر شورا نگذارید که مثل شورای اول می‌شود، در حالی که معتقدیم شورای اول از بهترین شوراها بوده و انحلال آن از نقاط ضعف وزیر کشور وقت و نقطه سیاهی در پرونده سیاسی وی محسوب می شود. زیرا می‌توانستند؛ کمی با این شورا مدارا کنند.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ما قصد مچ‌گیری نداریم، اما سوال نیز خواهیم کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز