خبرگزاری کار ایران

همزمان بافرارسیدن هفته هوای پاک:

۲ کیلومتر ازبزرگراه آیت الله سعیدی باردیگر به زیر بارترافیک رفت

کد خبر : ۱۳۹۰۴۷

مسیرغرب به شرق بزرگراه آیت الله سعیدی(محورآزادگان به میدان شهید سروری) بطول ۲/۲ کیلومتر که مدتی به دلیل عملیات ساخت خط ۳ مترو مسدود شده بود باردیگر به روی شهروندان باز شد.

ایلنا: پس ازمدتی که بخشی ازبزرگراه آیت الله سعیدی به دلیل عملیات ساخت خط ۳ مترو مسدودشده بود، همزمان بافرارسیدن هفته هوای پاک، مجدد به روی شهروندان تهرانی بازشد.

به گزارش ایلنا، وحیدنوروزی شهردار منطقه از بهره برداری بخشی از بزرگراه آیت ا… سعیدی که درجریان ساخت خط ۳مترو مسدود شده بود، خبر داد و گفت: مسیرغرب به شرق بزرگراه آیت الله سعیدی(محورآزادگان به میدان شهید سروری) بطول ۲/۲ کیلومتر که مدتی به دلیل عملیات ساخت خط ۳ مترو مسدود شده بود باردیگر به روی شهروندان باز شد.

نوروزی تصریح کرد: مسیرغرب به شرق بزرگراه آیت الله سعیدی باتأکید شهردارتهران بدون هیچ مراسم رسمی به منظور سهولت و تسریع در کار با تردد شهروندان تهرانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۸ افزود: این بخش که به دلیل ساخت تراشه بازخط ۳مترو مسدود بود، آماده سازی شده، بطوریکه بالغ بر پخش۱۲ هزار تن آسفالت، نصب ۶ هزار متر کفپوش، اجرای ۱۵۰/۲ مترتک جدول، نهر، نصب ۲کیلومتر نوارگاردریلی و اجرای ۳کیلومتر(خط کشی رفت و برگشت) دراین مسیر استفاده وزیربارترافیک قرارگرفته است.

وی ادامه داد: به دلیل اجرای بخش جنوبی خط ۳متروکه منجربه انسداداین مسیرطی چندسال اخیرشده بود، با همکاری شرکت متروومتعاقب آن اتمام عملیات، بلافاصله اقدامات عمرانی وترافیکی یادشده ازسوی شهرداری منطقه صورت گرفت و با بهره برداری مجددازاین مسیر، شاهد رونق کسب وکارصنوف واقع درمسیر هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز