خبرگزاری کار ایران

انتقاد یک عضو شورای شهر؛

تجاوز ساخت و ساز‌ها در تهران به کوه نیز رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۹۶

مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران خواستار پیوست فرهنگی برای تمامی پروژه‌های شهری شد / در میدان دربند ساختمانی با باغ - عمارتی که از ارزش زیادی نیز برخوردار است وجود دارد. این ساختمان که ساختار آن شبیه ساختمان کلاه فرهنگی در حال نابودی است.

ایلنا: عضو شورای شهر تهران از قطع درختان یک باغ - عمارتی در میدان دربند خبر داد و گفت: نه تنها درختان بلکه شاهد تجاوز به کوه نیز برای ساخت و ساز در این منطقه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران خواستار پیوست فرهنگی برای تمامی پروژه‌های شهری شد و اظهار کرد: باید کمیسیون فرهنگی نسبت به بررسی پیوست فرهنگی دقت بیشتری داشته باشند.

وی به میدان دربند و ساخت و سازهای اطراف آن اشاره کرد و گفت: در این میدان ساختمانی با باغ - عمارتی که از ارزش زیادی نیز برخوردار است وجود دارد. این ساختمان که ساختار آن شبیه ساختمان کلاه فرهنگی در حال نابودی است.

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: تمامی درختان این باغ - عمارت از بین رفته است و هم‌اکنون در حال تجاوز به کوه هستند.

شاکری تأکید کرد: گزارش مفصلی از این ساخت و ساز همراه با تصویر در جلسه آینده ارائه خواهم کرد که نشان دهم ساخت و ساز‌ها و تجاوز به حریم کوه به چه صورت انجام می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز