خبرگزاری کار ایران

طی پیامی،

وزیرارشاد درگذشت علامه حاج سید محمد مقدم را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۱۸

علی جنتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در پیامی درگذشت محدث، محقق و مولف برجسته علوم اسلامی علامه حاج سید محمد مقدم را به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفتند.

ایلنا: علی جنتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در پیامی درگذشت محدث، محقق و مولف برجسته علوم اسلامی علامه حاج سید محمد مقدم را به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، متن پیام وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای سید علی مقدم

با ‌‌نهایت تاسف ضایعه درگذشت والد گرامیتان را تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علو درجات وبرای جنابعالی و خانواده محترم و عموم بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

علامه سید محمد تقی مقدم از روحانیون فعال مشهد در عرصه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در سال ۱۳۰۲ هجری شمسی در سبزوار به دنیا آمد و تحصیلات خود را در حوزه‌های علمیه نجف اشرف و مشهد مقدس به پاپان رسانید و از محضر آیا عظام حکیم خوئی، فقیه سبزواری، میرزا احمد مدرس، قزوینی و حسینی میلانی بهره گرفت. از این استاد فقید حدود ۸۰ جلد کتاب چاپ گردید که بعضا به بان‌های عربی ترجمه گردید، ایشان در چندین نوبت عنوان ناشر و مولف نمونه را کسب کرد کتابهای کیفر کردار ۱۰ جلد، راهنمای بهشت ۵ جلد، ختوم و اذکار ۲ جلد و معراج المومن از جمله تالیفات وی می‌باشد.

پیکر مطهر علامه حاج محمد تقی مقدم(زاده) محدث، محقق ومولف برجسته علوم اسلامی، خادم دربار علوی و ملتجی به ارض اقدس رضوی ساعت ۹ صبح دوشنبه۱۳ آبان ماهاز مسجد ملاحیدر به سوی حرم منور رضوی تشییع و در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز