خبرگزاری کار ایران

با حکم ایوبی،

حسینی، مدیرکل دفتر مطالعات، توسعه دانش و مهارت های سینمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۵۲

سیدروح الله حسینی متولد ۱۳۵۷ در خمین و دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه تهران است. او درحال حاضر مدیر گروه مطالعات فرانسه در دانشگاه تهران و مدیرکل آموزش بنیاد سعدی است.

ایلنا: با حکم حجت الله ایوبی(معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی)، سید روح الله حسینی به سمت مدیرکل دفتر مطالعات، توسعه دانش و مهارت‌های سینمایی و سمعی و بصری منصوب شد.
به گزارش ایلنا، در متن حکم حسینی آمده است:
" نظر به سوابق علمی و دانشگاهی و آشنایی و اشرافتان به مسائل سینمای ایران و جهان به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر مطالعات، توسعه دانش و مهارت‌های سینمایی و سمعی و بصری منصوب می‌شوید.
امید است با بهره‌گیری از دانش و تجربه نیروهای کارآمد و بررسی عالمانه مسائل صنعت سینمای کشور، گام‌های مؤثری برای توسعه، روزآمدی و ارائه راهکارهای مناسب جهت حرکت پرشتاب به سوی " سینمای امید " بردارید. موفقیت‌های روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم. "
سیدروح الله حسینی؛ متولد ۱۳۵۷ در خمین و دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه تهران است. او درحال حاضر مدیر گروه مطالعات فرانسه در دانشگاه تهران و مدیر کل آموزش بنیاد سعدی است.
ازجمله سوابق اجرایی وی می‌توان به، دبیری تحریریه مجله فرانسوی زبان تهران در روزنامه اطلاعات و عضو هیأت مدیره انجمن علمی زبان و ادبیات فرانسه از ۱۳۸۸ تاکنون اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز