خبرگزاری کار ایران

ابطحی در گفت‌وگو با ایلنا:

دادگاه طبری نشان داد که رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با فساد، در حوزه شوآف باقی نمانده است

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۰۵۱

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه برگزاری دادگاه محاکمه معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه از جمله کارهای بزرگی بود که اجرای آن کمتر تصور می‌شد، گفت: به قوه قضاییه تبریک می‌گویم که بدون تبعیض، قضایای مربوط به پرونده‌های فساد را رسیدگی و پیگیری می‌کند و در حوزه تبلیغات و شوآف باقی نمانده است.

محمدعلی ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه برگزاری دادگاه محاکمه معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه از جمله کارهای بزرگی بود که اجرای آن کمتر تصور می‌شد، گفت: اینگونه تصور می‌شد که این دادگاه به دلیل اینکه جزئی از خود قوه قضاییه بوده است، در پیچ و خم تعارفات و ارتباطات قرار بگیرد و به طور کلی برگزار نشود.

وی افزود: به قوه قضاییه تبریک می‌گویم که بدون تبعیض، قضایای مربوط به پرونده‌های فساد را رسیدگی و پیگیری می‌کند و در حوزه تبلیغات و شوآف باقی نمانده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه پیگیری برگزاری دادگاه معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه، نشانه بسیار خوبی برای ارزیابی عملکرد قوه قضاییه است، گفت: موضوع فقط فسادهای اقتصادی معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه نیست، موضوع اصلی این است که وقتی فردی در جایگاه معاونت اجرایی حوزه ریاست قوه قضاییه با آن قدرت قرار می‌گیرد و خطاهایی از او سر می‌زند، اعتماد بسیاری از افراد جامعه را از بین می‌برد.

ابطحی با بیان اینکه همین ی‌زند، خاطرنشان کرد: امیدوارم در دادگاه معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه، در زمینه از دست رفتن اعتماد بخشی از جامعه به عملکرد دستگاه قضایی هم مجازاتی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز