خبرگزاری کار ایران

در بدو ورود به سرجان مطرح شد؛

وعده روحانی به مردم کرمان/ برنامه رئیس‌جمهور برای بازدید از مناطق‌زلزله‌زده

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۱۰۱

رئیس‌جمهور گفت: در جریان سفر به کرمان طرح‌های بسیار مهمی افتتاح خواهند شد که از نظر رقم، حجم و اهمیت جزء کم‌نظیرترین پروژه‌هایی خواهند بود که در سال‌های اخیر افتتاح شده اند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی در بدو ورود به دیار کریمان مورد استقبال حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سیرجان و رزم حسینی استاندار و جمعی از مسئولان محلی قرار گرفت.

روحانی همچنین در گفت‌گویی با خبرنگاران با ابراز خرسندی از  اینکه توفیق یافته در آغاز دهه مبارک فجر میهمان مردم عزیز و غیور کرمان باشد، گفت: در این سفر با مردم بزرگوار استان دیدار و گفت‌وگو خواهیم داشت و از نظرات آنان نیز بهره‌مند خواهیم شد.

رئیس‌جمهور با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری اضافه کرد: در جریان این سفر طرح‌های بسیار مهمی افتتاح خواهند شد که از نظر رقم، حجم و اهمیت جزء کم‌نظیرترین پروژه‌هایی خواهند بود که در سال‌های اخیر افتتاح شده اند.

روحانی با بیان اینکه توضیحات بیشتر درباره این پروژه‌ها و برنامه‌های دیگر دولت برای تسریع توسعه استان در سال‌های آتی به اطلاع مردم خواهد رسید، اظهار داشت: امیدوارم دهه فجر برای مردم ایران و مردم کرمان مبارک باشد و این سفر شکوفایی بیشتر را برای آینده کرمان به ارمغان بیاورد.

رئیس‌جمهور در این سفر همچنین از مناطق زلزله زده استان کرمان  دیدن خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز