خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

اعلام موجودیت شورای هماهنگی جوانان جبهه اصلاحات استان البرز

شورای هماهنگی جوانان جبهه اصلاحات استان البرز با صدور بیانیه‌ای اعلام موجوردیت کرد.

به گزارش ایلنا٬ بیانیه شورای هماهنگی جوانان جبهه اصلاحات استان البرز به شرح زیر است:

با یاری پروردگار متعال و تبریک به آحاد ملت ایران به سبب توفیقات ارزشمند در موضوع توافقات هسته‌ای اخیر تحت رهنمودهای رهبری نظام، به این وسیله شورای هماهنگی جوانان جبهه اصلاحات استان البرز به عنوان نهادی متشکل از نمایندگان جوانان احزاب، گروه‌ها و شخصیت‌های اصلاح‌طلب استان، با پایبندی به اصول قانون اساسی و با پافشاری بر آرمان‌های یکصد ساله مردم این سرزمین از صدر مشروطیت تا انقلاب اسلامی، جهت ایفای نقشی تاثیرگذار در عرصه سیاسی اجتماعی استان البرز اعلام حضور می‌نماید.

آنچه ما را بر آن داشت تا با تلاشمان قدمی هرچند کوچک بر مسیر ممتد اصلاح‌طلبی ایران برداریم، همانا هجمه‌های بی‌دریغ و ناجوانمردانه‌ای است که همواره بر مدافعان راه استقلال و آزادی و جمهوریت نظام وارد می آید.

ملت شریف ایران آگاهند که در خلال سالیان 84 تا 92 چه بر سر منافع ملی رفته است. زخم های عمیق و التیام ناپذیری که در آن دوران بر پیکر کشور وارد آمد و با سکوت و همراهی حامیانشان بر عمق و شدت آن افزوده شد، نقطه تاریکی است که از ذهن و حافظه تاریخی این سرزمین پاک نخواهد گردید.

ما جوانان و نمایندگان حاضر در شورای هماهنگی جوانان جبهه اصلاحات استان البرز ایمان داریم که تکرار مجدد ائتلاف و همراهی رخ داده در 24 خرداد 1392 تنها راه بازگشت عقلانیت به عرصه قانونگذاری در برهه سرنوشت‌ساز اسفند ماه 1394 است. از این رو با تاکید مجدد بر آرمان‌های اصلاحات، بدین وسیله درخواست و مطالبه صریح خویش را خطاب به تمامی شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب حاضر در استان برای همدلی، هم راهی و اتحاد در رسیدن به اراده واحد سیاسی اعلام می‌نماییم.

همچنین با استعانت از آحاد جوانان استان امید داریم که در کنار هم قدمی تاثیرگذار در انتخاب نمایندگان صالح و واقعی مردم استان خویش در مجلس دهم شورای اسلامی بر داریم تا از این رهگذر تصویری منطبق با ارزش‌های واقعی مردم استان البرز در مجلس آتی محقق  شود. ان‌شاءالله
شورای هماهنگی جوانان جبهه اصلاحات استان البرز

کد خبر : ۲۹۵۹۴۲