خبرگزاری کار ایران

/خروش همدلانه ایرانیان علیه کودک‌کشی از غزه تا یمن/

احمدی مقدم: تیم مذاکره‌کننده با دعاهای مردم موفق خواهد شد

فرمانده سابق ناجا ابراز امیدواری کرد تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ای با دعاهای مردم موفق شوند.

سردار احمدی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ در پاسخ به اینکه روند مذاکرات هسته‌ای را چگونه ارزیابی می‌کنید؛ گفت: البته ما در جریان جزییات مذاکرات نیستیم و هر آنچه را که می‌دانیم چیزی است که در رسانه‌ها اعلام می‌شود و ما از آن اطلاع داریم.

(فرمانده سابق ناجا) افزود: ظواهر نشان می‌دهد تیم مذاکره‌کننده با در نظر گرفتن شان ملت ایران با قوت در مذاکرات از حقوق مردم دفاع می‌کند.

احمدی مقدم ادامه داد: امیدوارم با دعاهای مردم تیم مذاکره‌کننده در انجام ماموریت‌های خود و همچنین در حفظ حقوق ملت و استقلال کشور موفق باشند.

فرمانده سابق ناجا همچنین درباره تفاوت راهپیمایی مردم در روز قدس با سال‌های گذشته گفت: راهپیمایی مردم در روز قدس هر سال قوی‌تر از سال گذشته است و هر سال دلیلی برای تقویت این راهپیمایی به وجود می‌آید و امسال هم دوگانه سعودی-صهیونیستی در حمله مشابه نیابتی از اسرائل به مردم یمن انگیزه مردم را در راهپیمایی مضاعف کرده است.

وی اضافه کرد: مردم ایران و جهان همگی امروز دستان توطئه‌گر را به خوبی می‌شناسند و به آن واکنش نشان می‌دهند.

احمدی مقدم وظیفه هر مسلمان دلاور را حمایت از مردم فلسطین در برابر ظلم و ستم عنوان کرد و گفت: وظیفه هر انسان مسلمان در حمایت ازمردم فسلطین و مخالفت با اشغالگری اسرائیل هست که در راهپیمایی امروز مخالفت خود را اعلام کردند

فرمانده سابق ناجا افزود: همه ساله شاهد حضور مردم هستیم آن روزی که امام روز قدس را بنا کرد فلسطین در حال فراموش شدن بود اما امروز می‌بینیم که بینی رژیم صهیونیستی به خاک کشیده شده است.

کد خبر : ۲۸۹۴۵۳