خبرگزاری کار ایران

نقدعلی در تشریح نشست امروز کمیسیون بهداشت مجلس؛

رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح مجازات سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۴۰۵

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس یازدهم از رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح مجازات جرائم و سرقت های زیر ۲۰ میلیون تومان خبر داد و تاکید کرد که بر اساس این قانون پیگیری این نوع سرقت ها دیگر نیاز به شاکی خصوصی ندارد.

به گزارش ایلنا، محمدتقی نقدعلی در تشریح نشست کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی خبر داد و گفت: شورای نگهبان به این طرح که در مورد اصلاح مجازات جرائم و سرقت های زیر ۲۰ میلیون است ایرادات جزئی گرفت که در نشست روز گذشته رفع و اصلاحات لازم انجام شد.

وی افزود: امیدواریم این طرح که بر اساس آن پیگیری جرائم و سرقت های زیر ۲۰ میلیون تومان دیگر نیاز به شاکی خصوصی ندارد و قابل پیگیری و رسیدگی خواهد بود در اسرع وقت نهایی و ابلاغ شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم با اشاره به رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در نشست روز گذشته این کمیسیون یادآور شد که نشست دیگری را با فقهای شورای نگهبان برای تامین نظر آنها خواهیم داشت.

نقدعلی از حضور مسئولانی از قوه قضائیه، شورای نگهبان و دستگاه های ذیربط در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز