خبرگزاری کار ایران

رحمانی در تذکر شفاهی؛

دو عضو شورای نگهبان تمام اسناد و مدارک سوءاستفاده من و خانواده‌ام را پخش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۴۹۱

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: از آقای خاتمی که اصرار بر رد صلاحیت بنده بدون دعوت از من داشتند و از آقای صادقی مقدم می خواهم تمام اسناد و مدارک سوءاستفاده من و خانواده من را پخش کنند تا تمام مردم بدانند.

به گزارش ایلنا، رجب رحمانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: از شورای نگهبان که ۱۲ دوره بنده را تائید کردند و ۶ دوره وارد مجلس شورای اسلامی شدم؛ تشکر می کنم اما از آقای خاتمی که اصرار بر رد صلاحیت بنده بدون دعوت از من داشتند و از آقای صادقی مقدم می خواهم تمام اسناد و مدارک سوءاستفاده من و خانواده من را پخش کنند تا تمام مردم بدانند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس خطاب به مردم حوزه انتخابیه خود، گفت: مردم بزرگوار شهرستان تاکستان و ایران بدانید که تا پای جان برای دفاع از شما و خدمت شما پای کار آمدم و خدا می داند اگر ۱۲ بار کاندید شدم برای خدمت به شما بود. از شورای نگهبان می خواهم اسناد و مدارکی که براساس ساخته های رقبای انتخاباتی و کسانی که ظلم کردند به ناحق علیه بنده فرستادند را پخش کنند که همه بدانند من به مردم خیانت نکردم بلکه صادقانه به مردم خدمت کردم و تا آخر عمر هم در خدمت و فدای نظام، انقلاب و رهبری خواهم بود.

وی در پایان گفت: درود بر فقها و حقوقدانان شورای نگهبان به جز این دو نفر که حق مسلم ما را ضایع کردند، من را نخواستند که حرف های خودم را بزنم، در آخرین ثانیه ها بدون دعوت اجباری و ساختگی و جعلی زحمات ۵۰ سال خانوادگی من را نادیده گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز