خبرگزاری کار ایران

اسدی‌زیدآبادی در گفت‌وگو با ایلنا؛

با درخواست تمدید مرخصی عبدالله مومنی موافقت نشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۱۵۲

وکیل عبدالله مومنی از بازگشت موکل خود به زندان و مخالفت با درخواست تمدید مرخصی او خبر داد و ابراز امیدواری کرد که بار دیگر این امکان برای موکلش فراهم شود.

حسن اسدی‌زیدآبادی وکیل عبدالله مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره بازگشت موکلش به زندان گفت: موکلم عبدالله مومنی یکشنبه هفته گذشته در پی تقاضای اینجانب از دادستان تهران برای اینکه با توجه به وضعیت بیماری همسرش بتواند در کنار خانواده باشد، پس از طی مراحل مختلف از جمله گواهی پزشکی قانونی در مورد وضعیت وخیم بیماری همسرش، با موافقت دادستان تهران به مرخصی ۵ روزه آمد.

وی افزود: حضور آقای مومنی در کنار خانواده ظرف این چند روز بسیار مغتنم بود و اثر بسیار مطلوبی در روند درمان همسرشان داشت، تصور ما این بود که با توجه به علت اعطای مرخصی و این شرایط ویژه حتما دستگاه قضایی با تمدید مرخصی موافقت می‌کند چراکه این فرصت کوتاه چند روزه هرچند غنیمت بود اما تناسبی با هدف مرخصی داده شده نداشت که متاسفانه با درخواست ما مبنی بر تمدید مرخصی مخالفت شد. در عین حال امیدواریم که با توجه مساعدت دادستانی محترم تهران این امکان مجددا برای خانواده موکلم در شرایط دشواری که دارند، فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز