خبرگزاری کار ایران

بادامچیان:

نمایندگان برای انتخاب رییس مجلس تصمیم می‌گیرند/ کسی از بیرون برای انتخاب ریاست مجلس و کمیسیون‌ها تصمیم نمی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۷۱۷

دبیرکل حزب موتلفه گفت: نمایندگان، نماینده کل نظام و کل ۸۵ میلیون کشور هستند. نماینده حزب موتلفه نیست و ما هم میثاق‌نامه‌ای از هیچ کس نمی‌گیریم و نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست منتخبین مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با عنوان « اولویت‌های مجلس تحول و تکامل » عصر امروز در مدرسه حزب موتلفه برگزار شد 

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در این نشست گفت: نوروز بدون شاه و  نوروز بدون ستم‌شاهی را تبریک می‌گویم و بهار طبیعت را با بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم. تبریک می‌گویم عملیات ۲۶ فروردین وعده صادق را که معادلات جهانی را تغییر داده که تغییرات ان در مجلس دوازدهم شاهد خواهیم بود. 

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در سایه رهبری ولی امر به وظایفامان عمل کنیم. حزب موتلفه اسلامی تنها حزبی است که با نظر امام در اردیبهشت ۴۲ شکل گرفته است. بالای ۶۰ سال انجام وظیفه کردیم و یاران امام در ابعاد فرهنگی، سیاسی و جهاد مسلحانه مبارزه کردند و حضور داشتند. بعد از تشکیل نظام جمهوری اسلامی حزب موتلفه در انجام وظیفه خطیر انتخابات داشته و در انتخابات مجلس دوازدهم حضور داشتیم. حزب موتلفه در انتخابات با گروه‌های همسان همکاری داشت و وارد دعوای جناحی و باندی نشد. انتخابات مجلس خبرگان انتخابات بزرگی بود و دشمنان در تخریب و مزاحمت بودند که ترتیب انتخاب شورای محترم خبرگان به بهترین نحو انجام شد و در وحدت شیعه و سنی وحدت خوبی انجام شد  و در استان سیستان و بلوچستان دو خبره اهل سنت هستند. 

وی افزود: در دور دوم انتخابات سعی می‌کنیم افراد اصلح را به انتخابات بفرستیم و سعی می‌کنیم در مجلس دوازدهم فراکسیون موتلفه را تشکیل می‌دهیم. همچین به دبیران استان گفتیم با نمایندگان سرتاسر کشور همکاری کنند تا آن تحول و تکامل که نظر رهبری است انجام شود. ما باید در بودجه تحول و بازنگری جدی داشته باشیم و تکالیف بودجه‌ای را  از مسئله بو دجه و دریافت‌ها جدا کنیم که خیلی موثر است. نمایندگان، نماینده کل نظام و کل ۸۵ میلیون کشور هستند. نماینده حزب موتلفه نیست و ما هم میثاق‌نامه‌ای از هیچ کس نمی‌گیریم و نداریم. 

وی تصریح کرد: در مسئله ریاست مجلس، اختیار انتخاب با نمایندگان است و در تاریخ هفتم خرداد  نماینده مجلس تصمیم می‌گیرند چه کسی رئیس شود و بنابراین از بیرون کسی برای انتخاب رئیس انتخاب هئیت رئیسه و  روسای کمیسیون‌ها تصمیم نمی‌گیرد. نمایندگان می‌توانند پشتیان حزب باشند تا همراهی و تعامل شکل بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز