خبرگزاری کار ایران

حسینی کیا در تذکر شفاهی:

دولت بخشی از بازار ارز را رها کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۴۷۰

یک نماینده مجلس گفت: بازار ارز بازار مناسبی نیست و دولت یک بخشی از این بازار را رها کرده و نیاز است ورود جدی به این عرصه از سوی دولت صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید جواد حسینی کیا در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ) مجلس شورای اسلامی در تذکری در رابطه با چالش‌های بازار ارز گفت: بازار ارز بازار مناسبی نیست و دولت یک بخشی از این بازار را رها کرده و نیاز است ورود جدی به این عرصه از سوی دولت صورت پذیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد : فضای ملتهب بازار ارز در واقع دست دلالان را باز گذاشته و هر آنچه که می‌خواهند در این بازار کرده و دست به قیمت گذاری می‌زنند.

حسینی کیا تاکید کرد: بنابراین نیازمند ورود دولت، دستگاه قضا و دستگاه‌های امنیتی به آشفته بازار ارز هستیم تا انشاالله جلوی تخلفات در این بازار گرفته شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مشکلات حوزه بهداشت و درمان در سال جدید برطرف شود تاکید کرد :متاسفانه مشکلات عدیده‌ای در رابطه با حوزه بهداشت درمان در شهرستان سنقر وجود دارد که از وزیر بهداشت می‌خواهم مشکلات مالی، تجهیزاتی و پزشکی این شهرستان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز