خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۴۰۴

وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش را به امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش را به امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر ارجمند امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی 

فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

وَإِنَّ جُندَنَا لَهُمُ ٱلْغَٰلِبُونَ

بیست و نهم فروردین که در تقویم ملی کشورمان به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، یادآور رشادت‌ها، جانفشانی ها و حماسه‌ آفرینی‌های غرورآفرین بزرگ‌مردان یگان‌های مختلف ارتش همدوش سایر قوای مسلح در حفاظت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت مرزهای کشور و امنیت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به جنابعالی و کلیه فرماندهان، نیروها، کارکنان، رزمندگان و جانبازان غیور ارتش و خانواده‌های گرانقدر آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند بزرگ نصرت و دوام عزت و سربلندی کلیه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه حفاظت و صیانت از کیان ایران عزیز و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

حسین امیرعبداللهیان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز