خبرگزاری کار ایران

سردار فدوی:

رژیم صهیونیستی ۴ سال پیش رو را نخواهد دید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۲۶۹

جانشین فرماندهی سپاه کل پاسداران گفت: صور برخی کارشناسان و مراکز مطالعاتی رژیم صهیونیستی این بود که این رژیم هشتاد سالگی خود را نخواهد دید اما فکر می‌کنم حتی چهار سال پیش رو را هم نخواهد دید.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه مراسم یادبود شهدای مستشار سپاه پاسداران در حمله به کنسولگری ایران در سوریه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که هدف رژیم صهیونیستی از ترور فرماندهان، کودکان و مردم غزه چیست گفت: از رژیم‌ منحوس صهیونیست‌ها انتظاری غیر از این نیست. الان در غزه ۶ ماه است که این جنایت‌ها رخ می‌دهد در حالی که بیش از ۲۰ سال است غزه در محاصره کامل بوده و همه ظلم‌ها را در این ۲۰ سال انجام داده  و حالا جنایت‌هایش را به اوج رسانده است. بیش از ۳۴هزار نفر غیرنظامی که بیش از نصفی از آنها زن و کودک هستند، شهید کرده است. جز شرارت و خباثت در چنین مجموعه‌ای که اصالت ندارد وجود نداشته است، هیچ‌وقت دولت نداشته و تشکیل نخواهد داد. هیچ‌وقت کشوری کامل نبوده و نخواهد شد. رژیم صهیونیستی راهی جز از بین رفتن ندارند. در قرآن آمده است که اصلی‌ترین عاملی که آنها را از بین می‌برد، وقتی ظلم و جنایت به این صورت انجام می‌شود، خداوند متعال راهی به جز از بین بردن چنین مجموعه‌ای نگذاشته و حتما از بین خواهد رفت.

 فدوی در پاسخ به این سوال رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که ایران را درگیر جنگ منطقه‌ای کرده و ایران هم هرگز در پاسخ حمله ما جوابی نخواهد داشت پاسخ شما چیست، گفت: این حرف‌های شیاطین و خباثت‌ها است. مجموعه اصالت‌داری که برمبنای اسلام، انقلاب اسلامی و شهدا است، حتما تاثیرگذار خواهند بود و مجموعه‌های شیطانی مثل صهیونیست‌ها نمی‌‌توانند تأثیرگذار باشند.

فدوی در پاسخ به این سوال که آینده رژیم صهیونیستی بعد از آن همه جنایت چیست، گفت: تصور برخی کارشناسان و مراکز مطالعاتی رژیم صهیونیستی این بود که این رژیم هشتاد سالگی خود را نخواهد دید اما فکر می‌کنم حتی چهار سال پیش رو را هم نخواهد دید. حضرت امام خمینی (ره) و شهید بهشتی بیش از ۴۰ سال پیش فرمودند رژیم صهیونیستی بترس و از این ترس بمیر و حتما این اتفاق رخ وخواهد داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز