خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد مطرح کرد؛

برآورد استقبال ۵ میلیون نفری از نمایشگاه قرآن در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۲۲۱

ویر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره آغاز به کار نمایشگاه قرآن همزمان با آغاز سال نو گفت: برآورد اولیه ما استقبال ۵ میلیون نفری از نمایشگاه قرآن در تهران خواهد بود. در این نمایشگاه به بخش غزه به صورت ویژه در نمایشگاه پرداخته خواهد شد و از خادمان قرآن کریم با حضور رئیس جمهور تقدیر خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خدا را شاکرم که در حوزه سینما در حالی داریم سال را به اتمام می‌رسانیم که فروش فیلم‌های سینمایی ما از اعداد اولیه پیش‌بینی شده چندین برابر رشد کرده و از حدود ۴۰۰ میلیارد سال گذشته به نزدیک ۱۳۰۰ میلیارد در سال جاری رسیده و همچنین تعداد سینماها از ۵۷۰ عدددر آغاز دولت امروز قریب به ۹۰۰ سینما رسیده است.

وی ادامه داد: در این دوره و به ویژه امسال اسناد مهمی در کشور تصویب شده که از جمله آن‌ها می‌توان به سند موسیقی اشاره کرد.

اسماعیلی گفت: موضوع ایجاد شهر جهانی صنایع خلاق فرهنگی از جمله موضوعاتی بود که در حال پیگیری است و ده‌ها ریل گذاری جدید و اتفاقات مهم در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه رقم خورده است.

وی با اشاره آغاز به کار نمایشگاه قرآن همزمان با آغاز سال نو گفت: برآورد اولیه ما استقبال ۵ میلیون نفری از نمایشگاه قرآن در تهران خواهد بود. در این نمایشگاه به بخش غزه به صورت ویژه در نمایشگاه پرداخته خواهد شد و از خادمان قرآن کریم با حضور رئیس جمهور تقدیر خواهیم کرد.

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز