خبرگزاری کار ایران

راه اندازی شصت و سومین بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۶۸۵

شصت و سومین بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در استان سیستان و بلوچستان متشکل از یک سامانه ۳۲ تختی اتوبوسی و یک سامانه ۶۴ تختی کانکسی و سامانه سیار دندانپزشکی راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا، شصت و سومین بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در استان سیستان و بلوچستان با ارائه خدمات پزشکی ، روانپزشکی و بهداشت محیط در منطقه نوبندیان شهرستان چابهار افتتاح شد .

بندانی فرمانده مرکز بهداری رزمی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: این بیمارستان سیار متشکل از یک سامانه ۳۲ تختی اتوبوسی و یک سامانه ۶۴ تختی کانکسی و سامانه سیار دندانپزشکی می باشد که خدمات عمومی و تخصصی پزشکی ،جراحی عمومی ، متخصص اطفال ،قلب و عروق ،طب اورژانس، داخلی، اورولوژی، سونوگرافی، دندانپزشکی، ارتوپدی و... به بیماران نیازمند مناطق سیل زده بصورت کاملا رایگان ارائه خواهد شد.

فرمانده مرکز بهداری رزمی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: با دایر شدن بخش های رادیولوژی ،آزمایشگاه،بستری و اتاق عمل در این بیمارستان آماده ارائه خدمات به بیماران می باشد.

وی افزود: بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه که بنا به دستور سردار پاکپور و سردار اخوان ایجاد شده؛  دو ویژگی مهم دارد که برای اولین بار مختص استان سیستان و بلوچستان است که از آن استفاده می شود که یکی سامانه تلفیقی( اتوبوسی و کانکسی ) و دیگری استقرار سامانه های بهداشتی و سلامت است.

بندانی در پایان خاطرنشان کرد : این خدمات تا زمانی که نیاز مردم مناطق سیل زده باشد ، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز