خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

نباید نسبت به سرنوشتمان بی تقاوت باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۵۹

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: فردی که انتخاب و وارد مجلس می‌شود، شخصی است که با تصویب قانون ریل گذاری کشور را انجام می‌دهد که مهم‌ترین اثر را در سرنوشت کشور دارد.

به گزارش ایلنا، خداییان در حاشیه شرکت در انتخابات در حسینیه ارشاد با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف است، گفت: در این برهه از زمان که تمام دشمنان نظام بسیج شده‌اند و با امپراتوری رسانه‌ای خودشان سعی در ناامید کردن مردم و عدم حضور آن‌ها در پای صندوق‌های رای را دارند، نشان می‌دهد که هر رای ما تیری به سوی دشمنان است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف و حق است و هر کدام از ما نباید نسبت به سرنوشتمان بی تقاوت باشیم. فردی که انتخاب و وارد مجلس می‌شود، شخصی است که با تصویب قانون ریل گذاری کشور را انجام می‌دهد که مهم‌ترین اثر را در سرنوشت کشور دارد.

خداییان ادامه داد: قانونی که مجلس تصویب می‌کند برای یک سال یا دو سال نیست و ده‌ها سال اعتبار دارد و در نتیجه با تصویب یک قانون، سرنوشت ما و حتی سرنوشت آیندگان ما تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

وی افزود: باید افراد اصلح را انتخاب کنیم و نباید اجازه دهیم دیگران برای ما تعیین تکلیف کنند. هرچه میزان مشارکت مردم بیشتر باشد کسانی که با تبلیغات دروغین سعی می‌کنند مردم را فریب دهند و یا افراد اصلح انتخاب نشوند، کمتر می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز