خبرگزاری کار ایران

انتقاد بهروز نعمتی از عدم حضور سلایق مختلف در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۰۳۸

یک فعال سیاسی گفت: متاسفانه افرادی فاقد شناسنامه درست سیاسی در کشور بازیگر و بازیگردان و قاضی و شاکی ما شدند و ما شاهد آن هستیم که در ماجرای رد صلاحیت آقای لاریجانی، شخص رهبر انقلاب این اقدام را ظلم خواندند اما دسته خالص ساز حاکم باز هم از تصمیم خود برنگشت و قطعا این رویه منجر به کاهش مشارکت مردم و ضربه به کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز نعمتی (نماینده اسبق مردم اسدآباد، نایب رییس مجلس دهم و فعال سیاسی اصلاح طلب) با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت کرد.

وی در اظهارنظری در پاسخ به برخی چهره‌های سیاسی نزدیک به دولت درباره افزایش رقابت و مشارکت در این دوره از انتخابات، به انتقاد از دیدگاه‌های این چهره‌ها پرداخت.

این فعال سیاسی گفت: تعدد و تکثر کاندیداها در این دوره به نسبت دوره قبل حاکی از افزایش رقابت نیست. زیرا رقابت در اثر تفاوت و اختلاف سلیقه بین افراد شرکت کننده ایجاد می‌شود که شاهد آن نیستیم.

نعمتی با انتقاد از رویه حاکم بر تایید صلاحیت‌ها و نظارت استصوابی گفت: متاسفانه افرادی فاقد شناسنامه درست سیاسی در کشور بازیگر و بازیگردان و قاضی و شاکی ما شدند و ما شاهد آن هستیم که در ماجرای رد صلاحیت آقای لاریجانی، شخص رهبر انقلاب این اقدام را ظلم خواندند اما دسته خالص ساز حاکم باز هم از تصمیم خود برنگشت و قطعا این رویه منجر به کاهش مشارکت مردم و ضربه به کشور خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز