خبرگزاری کار ایران

دستگیری اعضای باند سارقین سند نمره‌کار خودروهای مسروقه در قم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۴۷۵

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از دستگیری، انجام تحقیقات و صدور کیفرخواست متهمان سند نمره‌کار خودرو‌های مسروقه در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن غریب اظهار کرد: ۲ برادر سارق با سرقت ۹ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، ۲۰۶، پژو پارس و سمند از سراسر کشور و انتقال لوازم آن به خودرو‌های تصادفی و سوخته اقدام به اخذ سند برای ۵ خودرو و فروش آنها کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با تحقیقات تخصصی و رصد اطلاعاتی پلیس آگاهی استان قم و دستورات قضایی دادیار شعبه ۴ دادسرای مرکز استان، ۲ متهم این پرونده که در یکی از استان‌های غربی کشور سکونت و صاحب چند گاراژ بودند به همراه اموال مسروقه دستگیر شدند، گفت: این سارقان از شهر‌های قم، تهران، خرم‌آباد، اصفهان، مهران و بروجرد خودرو سرقت کرده‌اند.

دادستا عمومی و انقلاب مرکز استان قم با بیان اینکه برخی از خودرو‌های مسروقه مورد استفاده متهمان و خانواده آنان بوده و ۵ خودرو را نیز با شگرد‌های مجرمانه خود با اخذ قانونی سند به فروش رسانده‌اند، افزود: شاکیان این پرونده شامل صاحبان پیشین خودرو‌های سرقتی و خریداران جدید این خودرو‌ها هستند.

وی سرقت، قبول و تحصیل مال مسروقه به صورت حرفه ای، کلاهبرداری و مخدوش کردن پلاک خودرو را از عناوین اتهامی سارقان در این پرونده برشمرد و تصریح کرد: این ۲ برادر دارای سوابق متعدد در امر سرقت خودرو بوده و متهم اصلی ۳۰ سال سن دارد.

این مقام قضایی اقدامات و پیگیری‌های شبانه روزی ضابطان و همکاران قضایی استان را در شناسایی و دستگیری سارقین قابل تقدیر و کم نظیر خواند و هشدار داد: با سارقان و مخلان امنیت شهر قاطع و بدون مماشات برخورد خواهد شد و از هیچگونه تسهیلات قانونی برخوردار نخواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز