خبرگزاری کار ایران

مخبر:

امیدواریم با طرح کالابرگ بخشی از سفره مردم ترمیم شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۰۳۵

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دیروز یکی از کارهایی که انجام شد در بحث دارویار بود، ۲۰ همت تخصیص داده شد که در همین یکی دو روز اخیر به آنها داده می شود که این مشکل هم حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره سفر رئیس جمهور به خوزستان عنوان کرد: در تمام ابعاد پیشرفت کشور دارد کار می شود در صنعت و مسکن در اشتغال شما دیدید نرخ اشتغال در خیلی از استان ها تک رقمی شده است این نتیجه کاری است که بر اساس شعاری که رهبری اعلام کرده بودند انجام شده است و آن بحث تولید و مهارتورم بود که روی آن کار شد.

وی افزود: خوشبختانه در همین بهمن ماه ما تورم ماهانه ما ۱.۴ درصد شد که خیلی اتفاق بزرگی بود تورم خوراکی‌ها منفی شد شما می‌دانید همیشه اسفند و بهمن معمولا روزهایی بوده که خصوصا خوراکی ها رشد جدی می کردند که این دوره منفی شده است در مورد کالابرگ تا امروز نزدیک به ۳۶ میلیون نفر آدم و نزدیک ۱۲ میلیون خانوار خرید کرده اند آن هم با قیمت هایی که از قبل بوده و نسبت به الان تفاوت جدی دارند امیدواریم با این کالابرگ بخشی از سفره مردم خصوصا دهک های اول ترمیم شود این‌ها که استفاده کردند بیش از ۸۰ درصد دهک های یک تا ۴ هستند.

معاون اول رئیس‌جمهور در مورد خودکفایی در تولید کاغذ گفت: در مورد خودکفایی کاغذ هم روی کارخانه هایی که نیمه تعطیل بود و با ظرفیت کامل تولید نمی کرد یا سرمایه در گردش مشکل داشت و تعمیراتی باید روی کارخانه انجام می‌گرفت کمک کردیم و دارد کار انجام می شود، پروژه های بزرگی هم در حال احداث است که آنها را هم پشنتیبانی می‌کنم. در مورد شوشتر مشکلی وجود داشت که به روابطش با بانک برمی‌گشت که آن هم قرار شد حل شود.

وی گفت: دیروز یکی از کارهایی که انجام شد در بحث دارویار بود، ۲۰ همت تخصیص داده شد که در همین یکی دو روز اخیر به آنها داده می شود که این مشکل هم حل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز