خبرگزاری کار ایران

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش:

پدافند هوایی، ضامن امنیت و قدرت ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۸۳۱

امیرسرتیپ الهامی با بیان اینکه دشمنان با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه نتوانسته‌اند مسیر رشد و پیشرفت ایران را بگیرند، گفت: پدافند هوایی، ضامن امنیت و قدرت ملی کشورمان است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی، جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان فرماندهی اطلاعات و شناسایی الکترونیکی این نیرو ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: بکارگیری سیستم‎های پیشرفته بومی سیگنالی در طیف‌های مختلف، موجب شده پدافند هوایی در اجرای ماموریت‎‌های رصد و شناسایی امنیت اطلاعاتی بسیار بالایی داشته باشد.

امیرسرتیپ الهامی با اشاره به نقش خطیر فرماندهی اطلاعات و شناسایی الکترونیکی در اجرای ماموریت یگان‌های حساس و راهبردی پدافند در شبکه یکپارچه فرماندهی و کنترل اذعان داشت: امروز همه مناطق پدافندی در کشور با اتکا به توانایی داخلی و بدون وابستگی، به انجام مأموریت می‌پردازند که این موضوع یکی از نقاط شاخص پدافند است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه دشمنان با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه نتوانسته‌اند مسیر رشد و پیشرفت ایران را بگیرند، گفت: پدافند هوایی، ضامن امنیت و قدرت ملی کشورمان است.

وی با تاکید بر اینکه همه نقاط پدافند هوایی در سطح کشور مهم، حساس و حیاتی هستند، خاطرنشان کرد: پدافند هوایی خط مقدم دفاع از کشور است و باید در هر موقعیت و شرایطی آماده دفاع باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز