خبرگزاری کار ایران

سردار زهرایی:

شبکه عظیم بسیج، مردم‌پایگی اقتصاد را رقم زد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۶۸۵

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه مقاومت در برابر هجمه دشمنان تنها با کمک مردم انجام می‌شود، گفت: اگر می‌خواهیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم و همچون حوزه نظامی بازدارندگی داشته باشیم حتما باید مردم را در اقتصاد نقش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در نشست خبری اولین رویداد ملی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که صبح امروز (سه‌شنبه) در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با بیان اینکه نبرد تمدنی بین جبهه حق و استکبار تمام نشدنی است، اظهار داشت: امروزه رویارویی حق و استکبار به لبه خود نزدیک شده و ما ناگزیر هستیم جایگاه خود را پیدا کرده و آن را ارتقا دهیم.

سردار زهرایی با تاکید بر اینکه خون بر شمشیر پیروز است، ادامه داد: زمانی که معتقد هستید خون بر شمشیر پیروز است باید باور، اعتقاد و اراده داشته و مقاومت کنید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه مقاومت در برابر هجمه دشمنان تنها با کمک مردم انجام می شود، افزود: امروز در جنگ تمام عیاری با دشمنان هستیم؛ اگر می‌خواهیم در جنگ اقتصادی مقاوم، پیروز و اقتصاد مقاومتی موفق شویم و همچون حوزه نظامی بازدارندگی داشته باشیم حتما باید مردم را در اقتصاد نقش دهیم.

سردار زهرایی اضافه کرد: نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی که در سازمان بسیج در حال برگزاری است بر این تاکید دارد که مردم اراده و باور را در جنگ اقتصادی دارند و همچون بزنگاه های انقلاب پای کار بوده و محکم ایستادند.

وی اضافه کرد: شبکه عظیم بسیج با راه‌اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی ثابت کرده که تنها شبکه مویرگی و گسترده ای در سراسر کشور است که می تواند مردم پایگی اقتصاد را رقم زده و به اثبات برساند.

سردار زهرایی تاکید کرد: در این نمایشگاه بسیج فهم خود از سند اعتلا و در مردم پایه کردن اقتصاد، زنجیره، ارزش، تولید، تبدیل و تجارت با رویکرد دانش بنیان و توسط نخبگان را ارائه می کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: مدل‌های رفتاری و الگوهای موفق بسیج در اقتصاد مقاومتی و مردم پایگی اقتصاد در این نمایشگاه کار می شود و نزدیک به صد نمونه را در این نمایشگاه مشاهده می کنیم.

وی افزود: همایش و اجلاسیه ملی طلایه داران اقتصاد مقاومتی در روز چهارشنبه برگزار می شود که سخنران این مراسم فرمانده کل سپاه است؛ همچنین در این رویداد چند رونمایی نیز خواهیم داشت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز