خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

واکنش نماینده ایرانشهر و راسک به حمله تروریستی به مقر انتظامی در این شهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۹۰۲

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: سابقه نداشت که در منطقه ما اینگونه ناجوانمردانه به حافظان امنیت حمله صورت گیرد؛ این موضوع باید ریشه‌یابی شده و با آمران و عاملان چنین اقدامی برخورد شود.

عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر و راسک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص حادثه حمله تروریستی به مقر فرماندهی راسک گفت: متاسفانه دیشب یک حرکت ناجوانمردانه‌ای از جانب گروهک انجام شده بود که تعدادی از عزیزان جان برکف نیروی انتظامی را به شهادت رساندند و مردمان منطقه ما را داغدار کردند.

وی تاکید کرد: سابقه نداشت که در منطقه ما اینگونه ناجوانمردانه به حافظان امنیت حمله صورت گیرد و این مساله از سوی مردم راسک به شدت محکوم است.

نماینده مردم راسک در مجلس تصریح کرد: چنین حرکتی در شهر راسک هیچوقت سابقه نداشته، مردمان این شهر مردم بسیار مهربان و آرامی هستند و فرماندهی نیروی انتظامی در این منطقه قرار دارد، من خودم اهل همانجا هستم و به سن و سال خودم ندیدم که چنین اتفاقی انجام شود.

وی افزود: مشخص است که گروهک از خارج از کشور می‌آید و عناصر بیگانه هستند که دست به چنین اقداماتی می زنند. 

درخشان در پایان تصریح کرد: اکنون شهر در شرایط عادی است اما این موضوع باید ریشه‌یابی شده و با آمران و عاملان چنین اقدامی برخورد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز