خبرگزاری کار ایران

حسینی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

آخرین وضعیت مصوبه ساماندهی کارکنان دولت/ آغاز بررسی ایرادات وارده در هفته جای

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۵۲۷

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از آغاز بررسی ایرادات وارده به مصوبه ساماندهی کارکنان دولت از هفته جای در این کمیسیون خبر داد.

سیدکریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص آخرین وضعیت مصوبه ساماندهی استخدام کارکنان دولت، گفت:  با توجه به اینکه  نسبت به طرح ساماندهی از سوی شورای نگهبان و هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت ایراداتی وارد شده بود، به کمیسیون بازگشته و بررسی آن در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی برنامه هفتم توسعه به صورت دو شیفت و تعطیلی فعالیت کمیسیون‌های تخصصی مجلس امکان بررسی این مصوبه وجود نداشت و از هفته جاری با توجه به آغاز به کار کمیسیون‌های مجلس بررسی این مصوبه به همراه ایرادات وارده در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار خواهد داشت.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: مقرر است به منظور رفع ایرادات شورای نگهبان و هیات عالی نظارت مجمع با حضور عضو حقوقدان شورا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسئولان دستگاه‌های مربوطه برگزار شود تا با انتقال دیدگاه‌های طرفین روند کار با سرعت بیشتری پیش رفته و نگاه‌ها به یکدیگر نزدیک شود.

حسینی با اشاره به اهمیت این مصوبه تصریح کرد: بررسی و نهایی شدن طرح ساماندهی کارکنان دولت به دلیل اینکه مطالبه بخش اعظمی از جمعیت جوان کشور بوده از اهمیت بسزایی برخوردار است و در اولویت دستورکار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز