خبرگزاری کار ایران

دادستان تهران:

حدود ۱۱۳ هزار میلیارد ریال از شعب تحقیق دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی وصول و به بیت‌المال بازگشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۶۱۵

دادستان تهران گفت: در ۸ ماه ابتدای سال میزان وصول جزای نقدی حدود ۴۴۲ میلیارد ریال و میزان ردمال صورت گرفته در شعب اجرای احکام حدود ۶ هزار میلیارد ریال بوده است.

به گزارش ایلنا، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران به ارائه آمار و ارقامی در خصوص عملکرد شعب تحقیق دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال جاری پرداخت.

وی در همین رابطه گفت: طی ۸ ماه سپری شده از سال جاری و در نتیجه پیگیری‌های به عمل آمده در شعب تحقیق دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی پیرامون پرونده‌های خاص، کثیرالشاکی، بانکی و مالیاتی، حدود ۱۱۳ هزار میلیارد ریال وصول و به بیت المال بازگشته شده است.

صالحی افزود: در همین بازه زمانی میزان وصول جزای نقدی حدود ۴۴۲ میلیارد ریال و میزان ردمال صورت گرفته در شعب اجرای احکام حدود ۶ هزار میلیارد ریال بوده است.
این امار تنها یک ناحیه از دادسرا در تهران است و امار سایر ناحیه‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

شایان ذکر است رقم وصولی شعب تحقیق دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در تهران طی ۸ ماه گذشته، در مواردی از برخی ردیف‌های بودجه سال جاری به طور قابل توجهی بیشتر است؛ برای نمونه به طور تقریبی، این رقم معادل ۵ برابر بودجه سازمان اداری و استخدامی کشور، ۲/۱ برابر بودجه وزارت نفت، ۱/۸ برابر بودجه سازمان هواپیمایی کشور، ۱/۳ برابر بودجه سازمان ملی استاندارد و ۱/۲ برابر بودجه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال جاری می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز