خبرگزاری کار ایران

سرلشکر باقری:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می‌گذارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۴۵۶

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه گفت: نیروهای مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می‌گذارند.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت و گرامیداشت هفته بسیج گفت : نهال ارزشمندی که امام بزرگوار(ره) در کشور غرس کردند امروز به یک درخت تناور و قدرتمندی تبدیل شده است که ریشه در دل تک تک مردم ایران دارد و میوه ها و شاخه های آن و برکات فراوان آن را شاهد هستیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در ادامه با تجلیل از آمادگی نیروی زمینی سپاه در این رزمایش افزود: این رزمایش بخشی کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح بود که به نمایش گذاشته شد؛ امروز اقتدار نیروهای مسلح ایران زبانزد است و دشمنان به این اقتدار آگاهی کامل دارند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه پیروزی ملت فلسطین نزدیک است، گفت: نیروهای مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می گذارند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با ابراز اینکه از خداوند می خواهیم نصرت خود را بر جنود خویش و بر جبهه حق نازل فرماید، گفت: آنچه امروز در تیپ زرهی 38 ذوالفقار دیدیم، حضور ارزشمند و آمادگی کامل و پابه کاری بی نظیر یگانهای نیروی زمینی اعم از زرهی، مکانیزه، پیاده، بیمارستان صحرایی، توپخانه، تکاوران و سایر ابعاد نیروی زمینی سپاه پاسداران و سپاه استان کرمان بود.
وی  اضافه کرد: نیروهای مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می گذارند؛ مردم ایران مطمئن باشند نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور ذره ای کوتاهی و غفلت نخواهند کرد، مطمئن باشید دشمنان اگر بدانند اگر ذره ای در انجام وظایف مان کوتاهی کرده ایم در حمله به ایران کوتاهی نخواهند کرد و اگر بازدارندگی پایدار در کشور ما وجود دارد به برکت حضور و پایمردی و ایستادگی یکایک نیروهای مسلح در کشور است.
سرلشکر باقری با تصریح اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در لبه فناوری حرکت می کنند ، تصریح کرد: در نیروهای مسلح مسئولیت حیاتی به عهده داریم و ثانیه ای را برای امنیت مردم نباید هدر دهیم. این بازدارندگی به برکت آخرین دستاوردهای علمی، تاکتیکی و تجهیزات به روز و در لبه فناوری جهانی است که به دست دانشمندان و جوانان این کشور ساخته میشود.

سرلشکر باقری ادامه داد: اهمیت نیروهای مسلح در این گونه حوادث که در جهان و منطقه اتفاقاتی میافتد بیش از گذشته آشکار میشود و نشان می دهد که ما به عنوان نیروهای مسلح به نیابت از مردم مسئولیت سنگین و حیاتی را در دفاع و امنیت کشور به عهده داریم و لحظه ای نباید غفلت کنیم.
وی با تأکید به اینکه ما به عنوان نیروهای مسلح باید با تدبیر و هوشیاری و با آموزش و تمرین و اشراف اطلاعاتی کشور را امن، آرام و مطمئن حفظ و بستری را برای پیشرفت کشور فراهم کنیم ، افزود: امروز با هوشیاری، اقتدار و در میدان بودن نیروهای مسلح امنیت پایدار در کشور حاکم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز