خبرگزاری کار ایران

مرتضوی:

سامانه شناسایی جمعیت بیکار و جویای کار ایران در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۳۷۴

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به راه‌اندازی سامانه شناسایی جمعیت بیکار و جویای کار ایران در آینده نزدیک گفت: با راه‌اندازی این سامانه و همکاری دستگاه‌های مختلف به روز خواهیم دانست چه تعداد شاغل، چه تعداد انسان جویای کار، چه تعداد بیکار داریم و علت بیکاری چیست و چه تعداد کارفرما داریم که علاقمند به استفاده از خدمات کارگران هستند و چه تعداد از نیروهای بیکار و جویای کار علت بیکاری‌شان سرمایه و عدم آموزش هست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد شناسایی افراد بیکار گفت:  این را به شکل سنجش‌های نوبه‌ای که مراکز رسمی انجام می‌دهند بررسی می‌کنیم و مرکز آمار ایران و بانک مرکزی نرخ بیکاری را مشخص می‌کنند.

وی افزود: از سوی دیگر سامانه‌ای در دست راه‌اندازی است به نام سامانه شناسایی جمعیت بیکار و جویای کار ایران که در آینده نزدیک ان‌شا‌الله با راه‌اندازی این سامانه و همکاری دستگاه‌های مختلف به روز خواهیم دانست چه تعداد شاغل، چه تعداد انسان جویای کار،  چه تعداد بیکار داریم و علت بیکاری چیست و چه تعداد کارفرما داریم که علاقمند به استفاده از خدمات کارگران هستند و چه تعداد از نیروهای بیکار و جویای کار علت بیکاری‌شان سرمایه و عدم آموزش هست. این سامانه در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز