خبرگزاری کار ایران

رحیمی جهان آبادی:

آمریکا به اتمی شدن رژیم صهیونیستی و اشغالگری آن در همه ابعاد کمک کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۲۶۲

نماینده مردم تربت جام در مجلس با بیان اینکه آمریکا در این ۷۰ سال حتی اجازه نداده یک قطعنامه شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی تصویب شود، بیان کرد: آمریکا به اتمی شدن رژیم صهیونیستی و اشغالگری آن در همه ابعاد کمک کرده است.

به گزارش ایلنا، جلیل رحیمی جهان آبادی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه ۲۵ مهرماه) مجلس شورای اسلامی گفت: غزه امروز نماد ۷۰ سال ظلم کشورهای غربی و آمریکا در حمایت بی دریغ از رژیم صهیونیستی است. آمریکا در این ۷۰ سال حتی اجازه نداده یک قطعنامه شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی تصویب شود. آمریکا به اتمی شدن رژیم صهیونیستی و اشغالگری آن در همه ابعاد کمک کرده است.

نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس یازدهم ادامه داد: فرانسه و بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله انگلستان در این ظلمی که امروز در خاورمیانه اتفاق می افتد، شریک هستند و مردم غزه راهی جز دفاع، مقاومت، شهادت و ایستادگی ندارند.

وی اضافه کرد: ما همه طیف ها، جناح ها و گرایش های مذهبی در کشور باید اجماع صددرصدی بر آرمان بزرگ انقلاب اسلامی که یک آرمان انسانی، آرمان مبتنی بر دموکراسی و مبتنی بر حقوق بشر است، در دفاع از مردم فلسطین داشته باشیم. به شرف همه شهدای مقاومت و مردم غزه که ابهت، عظمت و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را دچار فروپاشی کردند، درود می فرستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز