خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان بوشهر:

بیش از ۱۰ هزار خودرو توقیفی در استان تعیین تکلیف شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۹۲۰

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در نشست با سردار ملک‌زاده معاون حقوقی پارلمانی فراجا و سرهنگ گودرزی مدیر کل حقوقی پارلمانی فراجا، در رابطه با اقدامات صورت گرفته در استان بوشهر و مسایل مختلف تبادل نظر کردند.

به گزارش ایلنا، مهرانگیز در نشست با مسئولان فراجای استان به نقش موثر تعامل بین دو مجموعه در راستای حفظ امنیت و پیشبرد امور اشاره داشت و گفت: این تعاملات موجب ارتقای سطح عملکردی و امنیت پایدار در استان می‌شوند.

مهرانگیز در ادامه با ارائه گزارشی از وسایط نقلیه‌ای که در پارکینگ‌های استان توقیف هستند، گفت: در همین راستا یکی از اقداماتی که صورت گرفت تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۳۷۰ وسیله نقلیه با دستور قضایی و همکاری خوب فراجای استان بوشهر بود که این امر به خوبی در استان بوشهر عملی شد که هم رضایت مردم به دنبال داشت هم پارکینگ‌ها وضعیت مناسبی پیدا کردند، زیرا این وسایط نقلیه به مدت بیش از ۱۰ تا ۱۲ سال در این پارکینگ‌ها توقیف شده بودند.

مهرانگیز در ادامه به موضوعات مختلف دیگری از جمله مسائل و مشکلاتی در که حوزه استان بوشهر وجود دارد نیز پرداخت و گفت: با توجه به بازدید‌های مستمری که در استان از مجموعه نیروی انتطامی صوت می‌گیرد مواردی که نیاز باشد در راستای حفظ و ارتقا عملکردی به آن‌ها ارائه می‌شود چرا اینکه حفظ امنیت مردم به عهده هر دو مجموعه است.

وی در ادامه نظارت و رصد بیشتر مسئولان انتظامی بر مجموعه را مهم موثر ارزیابی کرد گفت: مجموعه انتظامی کارآمد در انجام امور محوله برای حوزه‌های فعالیت خود موجب رضایتمندی مردم و ارتقا امنیت بیشتر می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این نشست به کمبود‌ها و مسائل و مشکلات حوزه‌های نیروی انتظامی در شهرستان‌های استان نیز اشاره داشت و گفت: هر چه کمبود‌های موجود در این مجموعه کمتر شود مجموعه قوی‌تر و کار آمدی‌تری خواهیم داشت.

مهرانگیز پیشگیری از وقوع جرم در جامعه را اولویت اصلی در برقراری نظم و امنیت عنوان کرد و گفت: در راستای تحقق این امر با تعامل بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله مسائل فرهنگی و آسیب شناسی اجتماعی با برنامه ریزی، اجرای طرح‌ها و هم افزایی بیشتر موجبات رضایتمندی بیشتر مردم فراهم می‌شود.

سردار ملک‌زاده معاون حقوقی پارلمانی فراجا نیز در این نشست با تشکر از اقدام خوب رئیس کل دادگستری استان بوشهر در خصوص تعیین تکلیف وسایط نقلیه‌ توقیفی که برای اولین در کشور صورت گرفت گفت: هر اقدامی که می‌تواند موجب ارتقای جایگاه دو مجموعه و رفع مسائل و مشکلات موجود شود ما استقبال و همکار‌های لازم را خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز