خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک معاون اول قوه قضائیه و دادستان کل برای هفته نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۲۷۵

دادستان کل کشور و معاون اول قوه قضاییه با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

به گزارش ایلنا، پیام تبریک  حجت الاسلام محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور به این شرح است:

«سردار احمدرضا رادان

فرمانده کل انتظـامی کشور

با سلام و تحیت

گرامیداشت هفته انتظامی فرصت مغتنمی است تا ضمن یادآوری دلاوری‌ها و ایثار پرسنل جان برکف آن نهاد انقلابی، قدردان زحمات و تلاش‌های این عزیزان باشیم.

یقینا بخش اعظمی از امنیت مثال زدنی کشور عزیزمان ایران، مرهون مجاهدت‌های مخلصانه پرسنل آن سازمان خدمتگزار است.

تعداد شهدای جان برکف فراجا گواهی روشن بر عزم راسخ نیروهای انتظامی است که اجازه تعدی و ناامنی را به مخلان امنیت این مرز و بوم نداده و نخواهند داد.

 فرارسیدن هفته انتظامی را به جناب‌عالی، معاونان، فرماندهان و کارکنان فداکار آن نیرو تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق و عزّت جناب‌عالی و همه کارکنان خدوم نیروی انتظامی تحت زعامت، ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا و در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند سبحان مسئلت دارم. »

همچنین پیام تبریک حجت‌الاسلام محمدمصدق معاون اول قوه قضاییه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

"نیروی انتظامی به عنوان نهادی برخاسته از مردم و برای مردم در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره یادآور شجاعت، دلاوری و ایثارگری مجاهدانی است که در میدان مقدس حفظ نظم و امنیت کشور، شبانه روزی جهاد می‌کنند. 

هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی برای ادای احترام به مقام والای شهدای فراجا و قدرشناسی از خدمات فرماندهان و تمامی کارکنان این نهاد انقلابی و مقدس است. امیدواریم در پرتو دعای حضرت، ولی عصر (ع) و فرماندهی بی نظیر نایب بر حق آن حضرت، شاهد موفقیت روز افزون فراجا در کلیه سطوح باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حافظ امنیت ملت و مرز و بوم ایران اسلامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های فرماندهان افسران، درجه داران، کارکنان و سربازان نیروی انتظامی ابراز داشته و از خداوند متعال توفیق روزافزون این فرزند برومند اسلام و ایران را مسئلت دارم.

محمدمصدق معاون اول قوه قضاییه»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز