خبرگزاری کار ایران

معاون اول قوه‌قضاییه:

دستگاه قضایی مرکز توسعه حل اختلاف را برای ترویج صلح و سازش تقویت خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۲۶۴

دومین همایش ملی ستاد صبر با شعار "وحدت، مهرورزی و صلح" با حضور مسئولان قضایی در مشهد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دومین همایش ملی ستاد صبر با شعار "وحدت، مهرورزی و صلح" با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه معاون اول قوه‌قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها، رحیمی وزیر دادگستری امروز ۱۱ مهر ماه در مشهد برگزار شد.

این همایش به مدت سه روز در مشهد مقدس با همت مرکز توسعه حل اختلاف و با همکاری تولیت آستان قدس رضوی (ع) برگزار شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه‌قضاییه در این همایش گفت: این همایش با هدف تقدیر از اولیای دمی که از قصاص منصرف شده اند و ترویج و گسترش صلح و سازش برگزار شده است.

وی افزود: اصحاب رسانه باید برای ترویج صلح و سازش فعالیت کنند، قوه قضاییه نیز در قانونی جدیدی که در حال حاضر در شورای نگهبان در حال بررسی است موضوع صدور رای را از شورا‌های حل اختلاف سلب و به دادگستری واگذار کرده و دستگاه قضایی بیش از هر زمانی مرکز توسعه حل اختلاف را تقویت خواهد کرد تا بیشتر بر روی موضوع ایجاد صلح و سازش متمرکز شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز