خبرگزاری کار ایران

بابایی کارنامی در تذکر شفاهی:

هر جا دولت‌ها اشتباه تصمیم گرفته‌اند، مجلس با قدرت ورود کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۱۱۸

نماینده ساری گفت: مجلس انقلابی نشان داد هر جا دولت ها اشتباه تصمیم گرفته اند، مجلس با قدرت ورود کرده است و براساس سیاست های کلی عمل کرده است.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی گفت: اظهار داشت: مجلس انقلابی نشان داد هر جا دولت ها اشتباه تصمیم گرفته اند، مجلس با قدرت ورود کرده است و براساس سیاست های کلی عمل کرده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود افزود: بسیاری از مقاطع تصمیمات غلطی گرفته شده و سیاست های کلی مورد تعرض قرار گرفته و باید با وزرا و نمایندگان و روسای جمهوری که تصمیمات احساسی گرفته و احساس را بر منطق و سیاست های کلی حاکم کرده اند، براساس ماده ۲۳۴ برخورد شود.

وی با اشاره به گزارش نهایی کمیسیون کشاورزی ، آب ، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در خصوص انتقال آب بین حوضه ای تصریح کرد: نباید به این گزارش اکتفا کرد، چرا افغانستان باید به منابع ملی ما متعرض شود؟ ما موظفیم براساس سیاست های کلی از منابع آبی و خاکی خود صیانت کنیم، اما متاسفانه در سال های اخیر در بسیاری از مقاطع از جمله جنگل های شمال کشور به دلیل تصمیمات غیرکارشناسی به منابع کشور تعرض شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز