خبرگزاری کار ایران

سردار پاکپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه:

امنیت مردم خط قرمز ما است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۰۸۲

سردار پاکپور در مراسم در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه امنیت مردم را خط قرمز نیروهای مسلح خواند و گفت:شاهد تحقق امنیت پایدار در مرزها‌ هستیم، در مرزهای جنوب شرقی و شرق کشور با بسیج بسیاری از جوانان اهل سنت و شیعه و سازماندهی در قالب دسته های رزمی، تامین امنیت مرزها را به خود آنها سپرده ایم.

به گزارش ایلنا،  فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه، امنیت مردم را خط قرمز خواند و گفت: مرزنشینان در کنار نیروهای مسلح نقش مهمی در تامین امنیت در مرزهای کشور دارند.

 

سردار پاکپور افزود: شاهد تحقق امنیت پایدار در مرزها‌ هستیم، در مرزهای جنوب شرقی و شرق کشور با بسیج بسیاری از جوانان اهل سنت و شیعه و سازماندهی در قالب دسته های رزمی، تامین امنیت مرزها را به خود آنها سپرده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در مرزهای باشماق کردستان و تمرچین آذربایجان غربی با بسیج تمام امکانات سپاه برای خدمت به زائران اربعین پای کار هستیم و امیدواریم رضایت مردم را جلب کنیم.

در این مراسم  که با حضور جمعی از فرماندهان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی و جمعی از علما اهل سنت و شیعه برگزار شد از زحمات سردار مرتضوی تجلیل و سردار اشعری به عنوان فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه حکم انتصاب خود را دریافت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز